Articolele anului 2017

29.12.2017 | De Lorand Soares Szasz | Dezvoltare Personala si Profesionala


 

Si in acest an m-am straduit, impreuna cu echipa, sa iti prezint informatii valoroase, subiecte de interes si sfaturi practice pe blog. Iti multumesc ca m-ai citit si ca educatia este importanta pentru tine. Apreciez daca ai distribuit articolele si prietenilor tai, pentru ca “Educatia este cea mai puternica arma care poate sa schimbe lumea”.

Iata care au fost cele mai apreciate articole ale anului ce tocmai se incheie:

1. 7 semne ca se apropie criza financiara

Poate ai crezut ca nu mai vine. Poate ai sperat ca o sa mai astepte, pana ce apuci sa faci afacerea aia la care ai visat, sa prinzi pestele ala mare, sa ajungi la X economii, la Y investitii active, sa-ti termini casa etc. Dar urmatoarea criza financiara se apropie, cu pasi repezi.

2. 7 forme de avere (iar banii sunt doar una)

Am ajuns sa confundam termenul “bogat” cu bogat financiar. “Georgica are bani, e bogat.” “Ionica nu are bani, e sarac.” Insa banii sunt doar o forma de avere, din cel putin 7.

3. Cum sa vinzi o piatra ca animal de companie – 3 idei “stupide” care au facut milioane

Ai o idee de afacere, dar toti prietenii tai au ras de ea. Ti-a venit alta si ti se pare ca e chiar foarte tare, dar toata familia te descurajeaza. Ajungi in punctul in care nici nu mai vrei sa-ti expui nimanui ideile ca sa nu spuna ca-s proaste. Ei bine, doar pentru ca multi iti zic ca o idee este de-a dreptul stupida, nu inseamna ca asa si este. De ce spun asta?

Zeci de idei stupide s-au transformat in afaceri de succes cu cifre de afaceri uimitoare. Totul depinde de cat de bine stii sa vinzi.

4. Greierele si furnica, varianta 2017

E vara, poate cea mai frumoasa din ultimii ani. Greierele iese impreuna cu familia lui dintr-o vila luxoasa din centrul orasului si se urca la volanul celui mai nou model de limuzina. Si le-a cumparat in vara asta si nu poate fi mai fericit. Totul ii merge excelent. Afacerea cu instrumente muzicale ii aducea un profit cum nici nu a visat vreodata.

In ultima vreme, oamenii intrau in valuri in magazinele lui si nu plecau fara sa cumpere ceva. Era vara financiara in lumea insectelor. Dar putini vorbeau despre asta. Pentru ca putini stiau asta.

5.Cand nu conteaza ce spui, ci cum o spui. O poveste despre paine si echipa

Stim cu totii ca oamenii sunt cea mai importanta resursa a unei companii. In plus, un lider adevarat recunoaste ca fara echipa lui e un simplu muritor, dar cu echipa alaturi, poate sa atinga stelele.

Provocarea este cand in echipa ta lucrurile nu functioneaza asa cum ti-ai dori. Ce faci atunci?

6. Cum sa te vorbeasca tot orasul – 10 metode ca sa-ti faci afacerea mai vizibila

„Sa faci afaceri fara publicitate e ca si cum ai face cu ochiul unei fete pe intuneric. Tu stii ce faci, dar nimeni altcineva nu stie.” E un citat de Steuart Henderson Britt care exprima excelent ce mult conteaza sa fii vizibil. Antreprenorii de succes se straduiesc mereu sa iasa in evidenta in piata, sa fie cat mai cunoscuti.

Ideal ar fi „sa te vorbeasca tot orasul” fara sa fie nevoie sa investesti un car de bani in asta. Iti doresti sa fii mai cunoscut in orasul tau, in domeniul de activitate, dar nu ai sau nu vrei neaparat sa cheltuiesti o gramada de bani pe promovare? Din fericire, exista metode care pot sa creasca vizibilitatea firmei tale, fara sa cheltuiesti sume uriase pe publicitate.

7. Cat ai mai trai daca ai plati cu timp, in loc de bani?

Este o intrebare interesanta si s-au facut chiar si filme despre asta. Dar acum ne intereseaza realitatea, nu filmele. Cat am mai trai, pe bune, daca am plati cu timp pentru tot ce avem?

Si ca sa raspundem cat mai clar, hai sa luam exemplul lui Alin. Alin e un baiat de 30 de ani, muncitor si dedicat, care castiga la job 1000 de Euro. La fel castiga si sotia lui. Dar stai, am zis ca nu mai vorbim de bani, ci de timp. Asa ca 2000 de Euro = 1 luna din viata familiei lui Alin.

8. Ce faci cand isi da demisia cel mai bun om din firma

E ca un pumn in stomac. Probabil asa-l simti cand cel mai bun om din firma ta vrea sa plece. Gestul poate sa fie neinsemnat pentru firme cu 1.000 de angajati. Dar intr-o firma mica sau medie poate sa fie o lovitura decisiva. Daca esti un start-up cu 4 angajati, demisia unuia inseamna un sfert din echipa!

Daca mai e si omul pe care te bazai cel mai mult, e clar ca nu e cea mai fericita intamplare. Dar nu trebuie sa fie neaparat o drama.

9. Daca as castiga la loto…

Majoritatea dintre noi am visat macar o data cu ochii deschisi la ce am face daca ar da norocul peste noi si brusc am deveni miliardari. Pe ce am da banii daca am ghici cele 6 numere norocoase de la loto.

Am planificat cum ne-am lua casa si masina visurilor, cum am calatori, ce afaceri am face sau cum i-am ajuta pe cei din jur. Tot ce mai lipsea era sa dam lovitura cu potul cel mare apoi puteam sa traim fericiti pana la adanci batraneti. Sau nu?

Am cautat sa vad ce s-a intamplat cu romanii care au castigat milioane de euro la loto. Te-ai fi asteptat sa ii gasim tolaniti pe vreo plaja exotica, relaxati pe iahturi sau in fruntea unor companii de succes? Ei bine lucrurile nu prea stau asa.

 

10.Cum sa “concediezi” clientii-problema sau de ce clientul nostru nu este stapanul nostru

Stiu ca scopul unui business este sa aiba cat mai multi clienti fericiti. Asa ca titlul ar putea sa sune ciudat, dar cuvantul cheie nu este neaparat „multi”, ci „fericiti”. Pentru ca asta inseamna ca afacerea ta, serviciile sau produsele pe care le oferi si-au atins scopul. Iar scopul nu este niciodata sa faci bani, ci sa aduci valoare in viata oamenilor. Iar cand reusesti asta, banii sunt un rezultat.

Cu siguranta ai auzit de multe ori deja cliseul „Clientul nostru, stapanul nostru”. Ca trebuie sa faci orice ca sa iti multumesti toti clientii. Dar chiar asa sa fie? Eu cred ca nu 😉

Sper ca ti-a facut placere sa le recitesti. Scrie-mi care este preferatul tau! Ne reintalnim in 2018!

 

Cu prietenie,

Lorand



Doar saptamana aceasta

30 % Discount

Marketing cu Rezultate

Ai vrea sa ajungi la mai multi clienti potentiali, dar nu stii care e metoda potrivita?

Ti-ai dori sa ai o prezenta din ce in ce mai puternica in piata si lumea sa stie cine esti si sa aleaga serviciile si produsele tale?

Nu stii cum sa calculezi bine bugetul de marketing si in ce metode de promovare merita sa investesti?

Daca ai raspuns „da” la oricare din aceste intrebari, acest curs este pentru tine!
Vreau produsul cu 30% discount