[GUEST POST – ALY MEDIA] 3 exemple de pagini care ne-au ajutat să vindem și să ne loializăm clienții în campaniile Upriserz

19.10.2020 | De Lorand Soares Szasz | Consultanta in Afaceri


 

Te salut,

Probabil știi sau ai auzit deja de platforma Upriserz. Și probabil urmărești și campaniile pe care le facem. 

De cele mai multe ori avem pagini special pregătite cu oferte sau invitații. Pagini care ne ajută să comunicăm mai bine mesajele noastre și să ajungem mai ușor la publicul țintă. Paginile respective sunt numite landing page-uri (sau pagini de vânzare) de către specialiști. Astfel de pagini am folosit în Romania Rise Up, cât și pentru programul de loializare Upriserz – Ambasador. 

De multe ori sunt întrebat cu cine lucrăm în campanii, cine ne face paginile de vânzare și cine ne ajută cu implementarea. Așa că am decis să îi invit pe cei de la Aly Media, agenția de web digital, alături de care lucrăm pe partea de pagini de vânzare, să-ți explice cum funcționează o pagină de vânzare și care sunt beneficiile.

Și pentru că orice teorie trebuie și aplicată, primești 3 exemple concrete de landing page-uri și cum ne-au ajutat. Dacă cauți inspirație pentru afacerea ta și vrei să crești numărul de vânzări, atunci articolul acesta e pentru tine.  

______________________________________

Site sau landing page? 

Ce te ajută să vinzi mai ușor, să obții contacte și să îți mărești baza de clienți sau să îi loializezi pe cei câștigați deja?

Am lucrat cu Upriserz la paginile lor de vânzare, în puncte distincte. 

Unele dintre aceste pagini au generat vânzări online între 40 de mii și 100 de mii de euro. Succesul se datorează, printre altele, și modului în care landing page-urile au fost create (de la cum e structurată informația până la viteza de încărcare a paginilor). 

Mai jos o să îți arătăm, punct cu punct, 3 exemple de pagini pe care echipa noastră le-a creat pentru Upriserz și îți vom explica la fiecare în parte de ce am ținut cont împreună ca să avem rezultate WOW în final.

Înainte însă de asta, vrem să ne întoarcem la întrebarea pe care am folosit-o chiar la începutul articolului. Întrebam la început dacă să alegi un site sau un landing page. 

Și dacă ai această dilemă, gândește-te că mulți antreprenori fac această greșeală zilnic. Cred că dacă oferă clienților mai multe variante din care să aleagă, cresc șansele ca vizitatorii să cumpere sau să facă acțiunea dorită. 

Dar oferind zeci de opțiuni ale aceluiași produs sau serviciu, trimițând oamenii pe site, în campanii punctuale de vânzare (unde găsesc și alte pagini pe care le pot explora și unde se pot pierde) nu doar că vei avea bani blocați în stocuri și costuri mai mari de vânzare și promovare, dar îi vei obliga pe clienți:

  • să amâne (fenomen cunoscut ca Legea lui Hick sau paradoxul alegerii)
  • să cumpere mai puțin 
  • să fie mai puțin satisfăcuți cu alegerea făcută, chiar dacă este cea corectă

Studiile au demonstrat că firmele care oferă mai puține opțiuni generează de 10 ori mai multe vânzări decât cele care le oferă clienților peste 20 de opțiuni din care să aleagă.

Un landing page rezolvă paradoxul alegerii pentru că este creat cu un singur obiectiv – acela de a convinge utilizatorul să facă o anumită acțiune –o înscriere, descărcarea unui material electronic, cumpărarea unui produs.

Legea lui Hick și Paradoxul alegerii sugerează că având o singură variantă de acțiune, landing page-ul este cea mai rapidă, eficientă și persuasivă cale către conversii.

Iar numerele sunt aici să susțină teoria. 

Landing page-urile au o rată medie de conversie cu 400% mai mare decât cea a unui website obișnuit. 

Probabil că acum e clar de ce Upriserz le folosește în campaniile sale.

Pentru această platformă, fiecare landing page creat a avut câte un obiectiv clar. Și îți vom arăta imediat care este acela în cele 3 exemple pe care le-am ales pentru acest articol.

  • Pagină de vânzare care încurajează abonarea

Landing page-ul de mai jos a fost creat cu un singur scop: să îi convingă pe vizitatori să se aboneze la platforma educațională Upriserz. 

Conține toate elementele cheie penru a face asta:

  • Headline-ul – fraza puternică care are promisiunea făcută utilizatorului
  • Butonul CTA – acela care spune utilizatorului ce are de făcut (VREAU ACCES LA SOLUȚII)
  • Imaginile – care prezintă platforma Upriserz și oferă o privire în interiorul acestei platforme

În plus, pagina conține elementele de Social proof sau dovada socială (o tehnică psihologică des întâlnită pe landing page-uri). Elemente pe care recomandăm tuturor clienților noștri să le integreze în landing page.

Punctele de autoritate socială de pe landing page-ul Upriserz cresc nivelul de încredere al clienților – și rata de conversie (adică crește numărul oamenilor care fac acțiunea planificată)

Prima dovadă socială apare cum accesezi pagina, în above the fold – deasupra scroll-ului. Informația e văzută fără să fie nevoie să derulezi pagina mai jos. Un lucru de care să ții cont, pentru că utilizatorii au din ce în ce mai puțină răbdare și vrei ca informația relevantă să ajungă la ei imediat.

La Upriserz, ai dovada socială venită de la grup – peste 1,000 de abonați în platformă.

Și dovadă socială venită de la o autoritate (una sau mai multe persoane care au ajuns deja în punctul în care dorești să ajungi) – peste 50 de antreprenori și milionari. 

Ca o completare, secțiunea de testimoniale ajută la construcția autorității acestui landing page. 

Testimonialele au puterea să crească încasările cu până la 62%, conform unui studiu recent. În plus, 92% din clienți le citesc de fiecare dată când intră pe pagină. 

Cu screenshot-uri venite din conversații reale, Upriserz generează maximum de încredere pentru potențialii clienți:

 

  • Pagină care promovează brand-ul

Suntem învățați să citim de la stânga la dreapta, așa că ne-am obișnuit să privim lumea începând cu partea stângă. 

Această regulă se aplică și pe pagini web sau pe landing page-uri.

Dacă vrei ca butonul sau formularul tău să obțină cât mai multe click-uri, poziționează-l acolo unde cade privirea în mod natural. 

Vei vedea că pe fiecare landing page Upriserz, elementele cu cel mai mare impact în vânzări sunt poziționate în stânga ecranului.

Așa cum se întâmplă și în acest landing page creat pentru Romania, rise up – o acțiune de promovare a brandului Upriserz și de ajutorarea a antreprenorilor, în perioada crizei.

Elementele cu cel mai mare impact asupra ratei de conversie sunt în stânga:

  • Titlul: “E vremea să te ridici!”
  • Subtitlul (și/sau un paragraf adițional în care sunt enumerate câteva beneficii)
  • CTA-ul principal: în cazul de față, un buton cu textul “Vreau să ies din criză”

Vei observa că ori de câte ori Upriserz are acțiuni noi de comunicat sau campanii noi, o face pe un landing page distinct.

De ce? Pentru că poate optimiza călătoria utilizatorilor.

Clientul trece prin diverse etape atunci când e în fața unei acțiuni noi pe care i-o ceri (înscriere, cumpărare samd). Acest proces începe de dinainte ca el să conștientizeze problema și se termină după ce a încheiat acțiunea cerută.

În landing page-uri ținem cont să trecem cu utilizatorul prin toate aceste etape. Fiecare etapă are obiecțiile sau întrebările ei. Fiecare secțiune din landing page vine în întâmpinarea acestora.

Prima etapă este cea de awareness, de conștientizare a nevoii. De aceea este bine să stabilești de la bun început ce face produsul sau serviciul oferit, cum îi îmbunătățește viața, ce beneficii are. 

Uită-te la exemplul de mai sus. O să vezi cât de bine face Upriserz asta, în paragraful distinct pe care l-am amplasat în partea stângă.

Clientul își ia aceste informații din primul ecran al landing page-ului, din titlu, subtitlu, paragraf, buton de acțiune. 

Urmează apoi etapa de considerare.

Dacă nu a ieșit de pe pagină, înseamnă că îl interesează mesajul tău și că vrea să afle mai multe informații. 

Continuăm cu etapa de decizie în care clientul are nevoie de garanții, testimoniale, bonusuri și preț (dacă vinzi ceva). Iar tu trebuie să i le dai exact când are nevoie de ele.

Putem vorbi până dimineață despre structura ideală a unui landing page cu exemple din industrii diferite. Important este însă să găsești varianta care funcționează pentru afacerea ta și te putem ajuta GRATUIT să faci exact asta în una dintre cele 10 sesiuni de consultanță 1 la 1 pe care le oferim GRATUIT.

  • Pagină care încurajează loializarea

Folosește un landing page să vinzi, să încurajezi abonarea, să anunți oferte limitate în timp sau să îți ții aproape comunitatea de clienți.

În al treilea exemplu de azi o să vorbim de pagina dedicată programului Ambasador, lansat de Upriserz pentru clienții săi. Scopul său: loializarea, adică exact ce spuneam mai sus. 🙂

Și aici vei observa un mod anume în care informația este ordonată, cu mult white space (spațiu alb), care permite ca textul să respire și implicit face mai ușoară parcurgerea informației).

Dacă ai fi avut toată informația din această pagină într-un bloc mare de text, te-ai fi simțit descurajat și ai fi abandonat lectura imediat.

În maniera aceasta, poți să scanezi textul important și să obții repede răspuns la întrebări.

Și un lucru important: acest landing are o secțiune de FAQ (adică întrebările frecvente). Nu neglija să integrezi această parte în paginile tale. Vei putea elimina obiecțiile clienților foarte ușor, tratând exact întrebările și îndoielile lor.

Vrei să descoperi cum poți aplica toate aceste principii pe un landing page personalizat afacerii tale care să te scutească de modificările complicate în site și să îți tripleze rezultatele?

Vezi dacă te califici pentru o ședința ta GRATUITĂ de consultanță cu un expert ALY Media! 

Ședința durează 40 de minute și discutăm concret pe provocările tale 

Pentru că și timpul nostru este limitat și nu putem ajuta toate firmele, oferim 10 astfel de ședințe gratuite pentru cititorii acestui articol. 

Vezi AICI dacă te califici pentru o ședință de consultanță gratuită.