De ce multi esueaza online, in timp ce altii fac milioane?

28.09.2018 | De Lorand Soares Szasz | Consultanta in Afaceri


 

5 trilioane de dolari. Atat estimeaza specialistii ca vor vinde afacerile online in 2021. Tot ei asteapta ca piata de ecommerce sa creasca in continuare. Iata o oportunitate fantastica pentru antreprenori!

Un business in ecommerce poate sa ii asigure unui antreprenor stilul de viata pe care il viseaza. Sa ii ofere un trai mai bun si independenta pe care si-o doreste.

Insa, ca in orice afacere, succesul online nu e garantat. Obstacole si piedici ii asteapta la fiecare pas pe cei ce sunt la inceput de drum.

Cum le eviti?

  • Inveti din greseli –  daca ai intelepciunea, perseverenta si bugetul sa te finantezi continui si dupa greseala. Insa cei mai multi renunta dupa cateva ratari.
  1. Inveti direct de la cei care au mers pe acelasi drum ca tine si au avut succes. In continuare o sa ai provocari, dar o sa ai si exemple concrete de cum sa treci mai departe.

Care crezi ca este mai usor de aplicat, fara consecinte dramatice? Daca ma intrebi pe mine, aleg numarul 2, fara niciun dubiu!

Iata de ce i-am „luat la intrebari” pe Mircea si Alex, cei mai buni vanzatori romani de pe Amazon.

Timpul scurt in care tinerii de la Deva au reusit sa ajunga de la 5.000 de dolari la 8 milioane, cifra de afaceri, in doar 3 ani, a starnit interes in tara si in afara.

Mircea si Alex au fost pomeniti ca exemplu nu doar o data; site-uri mari din afara au scris despre succesul lor. Cel mai recent este un material amplu publicat de Shopify.

Articolul publicat de Shopify analizeaza succesul obtinut de Mircea si Alex si vorbeste pe larg despre ce au facut cei doi ca sa obtina rezultate rapid

La prima vedere, poate sa para ca Mircea si Alex au facut bani usor. Insa, desi au inregistrat rezultate rapid, tinerii de la Deva nu au fost scutiti de piedici sau obstacole.

Intr-un interviu foarte sincer, baietii mi-au povestit despre momentele de cumpana din business.

Am vorbit insa si de ce esueaza atatia antreprenori care deschid afaceri online. 

Discutia cu ei a fost plina de invataminte si m-am gandit sa o impart aici cu tine.

Am creat, cu raspunsurilor lui Mircea si Alex, acest clasament al capcanelor care ii pandesc pe antreprenori in ecommerce.

Sunt lucruri care pun pe butuci afacerile dupa cateva luni. Si lucruri care macina business-ul in timp.

Asa ca poti sa parcurgi clasamentul si daca esti la inceput in ecommerce sau faci afaceri de ceva vreme in online.

Inainte sa mergem mai departe, te invit sa citesti articolul pana la final, pentru ca am pregatit ceva special pentru tine. 🙂

  • PRIMA CAPCANA: Ai pornit afacerea TA  online, dar nu ai planificat bugetul

Destul de multi antreprenori renunta la afacere pentru ca raman in pana de bani. De ce se intampla asta des?

Totul incepe de cand evaluam cat o sa cheltuim in primele luni de afacere. In acest moment, cei mai multi antreprenori au tendinta sa isi zugraveasca viitorul in roz si sa subestimeze timpul in care vor ajunge la rezultate.

Din pacate, ajung in punctul in care nu mai pot sa isi finanteze afacerile. Si sunt nevoiti sa se opreasca.

Este o capcana pe care poti sa o ocolesti daca iti planifici pasii astfel incat sa iti dai suficient timp sa ajungi la un business ce se auto-sustine.

  • A DOUA CAPCANA: Supraestimezi ce poti sa faci pentru afacerea ta

In general, noi, romanii avem tendinta sa credem ca „ducem” mai mult decat putem.

Cu siguranta ca la inceput e convenabil sa fim si contabili si marketeri si administratori in afacerea noastra. Insa in realitate, daca nu te pregatesti pentru niciunul dintre  roluri, n-ai sa poti purta corect niciuna dintre  „palarii”.

Alex povestea un caz extrem de relevant despre supraevaluare. Ne zicea cum calculele gresite sunt de vina pentru multe falimente in online.

Uite un exemplu: daca ai un produs pe care il cumperi din China, e esential sa tii cont de toate cheltuielile pe care le ai pana cand produsul ajunge la consumator (include aici costul ca sa il fabrici, sa il transporti, sa il promovezi samd).

Daca oricare dintre aceste costuri este subevaluat sau nu e calculat cum trebuie (asa cum se intampla de multe ori), atunci vei ajunge sa vinzi produsul la un pret prea mic si sa pui bani din buzunar.

  •  A TREIA CAPCANA: Incerci tot felul de scurtaturi

In online, tentatia sa folosesti o scurtatura sau sa incerci lucruri interzise, chiar ilegale, e foarte mare.

Toti stim ce e ok si ce nu avem voie sa facem intr-un business clasic si cei mai multi dintre noi respecta regulile.

Insa in online, multi dintre antreprenori au impresia ca pot sa incerce tot felul de scurtaturi, doar ca sa creasca repede. Sunt convinsi ca nimeni nu o sa observe pe ce drum au luat-o. Insa ce e important sa stii este ca mai devreme sau mai tarziu toate scurtaturile neetice duc la… faliment.

Iata cum se vede in numere, mentalitatea aceasta care ne impinge sa cautam mereu scurtatura: o firma din doua nu are viitor in Romania.

47% la suta dintre companiile deschise la noi in tara se inchid dupa cateva luni. In 2018, de exemplu, peste 750 de companii au tras obloanele, iar cea mai mare rata a esecului este chiar in capitala (unde sunt deja mai bine de 150 de firme inchise, dupa datele Registrului Comertului).

Esecul in business are mare legatura si cu urmatoarea capcana.

  • A PATRA CAPCANA: Iti blochezi resursele sau nu le imparti intelept

Cat de important este, pentru afacerea ta din online, sa conduci cel mai nou model de masina pe care tocmai l-a scos marca ta preferata?

Cat de mult ar ajuta daca, in loc sa iesi in fiecare seara la restaurant sau sa urmaresti filmul preferat noapte de noapte, ai investi acel timp sa cresti afacerea ta din ecommerce?

Cand au inceput, nici Mircea si nici Alex nu aveau in spate investitori sau un capital urias. Tot ce au avut au fost 5 mii de dolari.

Fun fact: o parte din ei au venit de la iubita lui Mircea, care si-a vandut masina ca sa il sustina.

Din acel punct, au muncit cat mai mult ca sa inmulteasca banii. Ce e si mai frumos in povestea aceasta, este ca Mircea a apucat sa isi plateasca datoria fata de prietena lui (sotia acum), ba chiar a adaugat si o dobanda consistenta.

  • A CINCEA CAPCANA: Intarzii sa iei deciziile care te scot din zona de confort

Mediul online este marcat de schimbare. Aici trebuie sa decizi repede si nu de putine ori va fi nevoie sa uiti modul vechi in care erai obisnuit sa faci anumite lucruri si sa te adaptezi.

E o vorba: daca faci aceleasi lucruri la nesfarsit, sa nu te astepti la alte rezultate. Mai ales intr-o economie in care lucrurile evolueaza mai repede ca niciodata.

Antreprenorii care reusesc sunt cei care cauta sa invete inca de la inceput principiile sanatoase de business. Pe care apoi le aplica consecvent in afacere.

Partea frumoasa este ca, in ciuda provocarilor pe care le aduce, mediul online ofera tuturor o oportunitate imensa de business. Si nu oricum, ci cu rezultate pe care sa le obtii mult mai usor si mai repede decat se intampla intr-o afacere clasica.

Sunt rezultate pe care si tu poti sa le ai, cu munca si ajutor de la cei care au reusit.

Si iata ca a venit momentul sa iti povestesc ce ti-am pregatit.

Mircea si Alex au redeschis PENTRU ULTIMA OARA The 1% Club. Din octombrie incep sa pregateasca viitoarea generatie de antreprenori online.

Daca vrei sa pornesti business-ul tau in ecommerce corect… sa ii oferi toate sansele sa creasca sanatos si sa iti oferi tie sansele sa ai libertatea financiara pe care o vrei, te invit sa te inscrii acum in The 1% Club.

Inca mai poti sa profiti de reducerea de 500 de euro si sa primesti super bonusuri.

Vreau sa ma inscriu 

Poate ca tu esti printre cei care nu cred ca online-ul este pentru el. Si poate chiar asa si e.

Daca nu esti dispus sa muncesti zi de zi pentru afacerea ta, sa te adaptezi unui mediu care creste mult mai repede decat cel al business-urilor clasice, atunci programul lui Mircea si Alex nu este pentru tine.

Insa daca vrei sa pornesti in ecommerce si iti doresti sa ai la indemana:

  • informatii verificate, intr-o forma usor de urmarit, impartite pe saptamani de lucru
  • tips & tricks despre cum sa faci lansarea si cum sa creezi pagina de produs care vinde cel mai bine
  • strategii avansate de vanzare prin care sa ii faci pe clienti sa se intoarca in magazinul tau
  • metode prin care sa ajungi pe prima pagina in Amazon
  • informatii despre cum gasesti furnizori mai buni, mai ieftini si mai versatili
  • o comunitate activa, unde sa primesti raspunsuri in real time
  • suportul lui Mircea si Alex si a intregii lor echipe ca sa treci peste cele mai grele momente

Atunci The 1% Club este pentru tine.

Cele mai mari bonusuri pe care le-am oferit pana acum

Imi doresc ca toti cei care incep programul lui Mircea si Alex sa aiba toate sansele sa reuseasca.

Asa ca ofer primilor 50 inscrisi prin intermediul meu, Cursul online Secretul celor 5% si nelimitat Cursul online Marketing cu rezultate.

In plus, voi extrage 3 castigatori carora le voi acorda:

– Programul online Business Mastery (in valoare de 2.370 Euro – pentru 3 din primii 50 inscrisi, prin tragere la sorti)

– Programul online Scale-Up cu Cristian Onetiu (in valoare de 2.500 Euro + TVA – pentru 3 din primii 50 inscrisi, prin tragere la sorti)

Inscrie-te ACUM si prinde bonusurile speciale

Mircea si Alex au vrut sa isi demonstreze ca pot sa porneasca de la zero, pe un drum nou.

Nu aveau deloc experienta in online. Tot ce stiau despre ecommerce era ca poate sa fie o oportunitate uriasa si pentru ei.

Au inceput cu 5 mii de dolari si azi au ajuns sa vanda mai bine decat o face orice alt roman pe Amazon.

Povestea lor ar putea sa fie povestea ta. Si, in masura in care decizi ca vrei sa pornesti pe acest drum, ei sunt dedicati sa te ajute sa ajungi acolo.

Intra acum in The 1% Club!

Cu prietenie,

Lorand (care vrea sa alegi intelept) Soares Szasz



Doar saptamana aceasta

30 % Discount

Marketing cu Rezultate

Ai vrea sa ajungi la mai multi clienti potentiali, dar nu stii care e metoda potrivita?

Ti-ai dori sa ai o prezenta din ce in ce mai puternica in piata si lumea sa stie cine esti si sa aleaga serviciile si produsele tale?

Nu stii cum sa calculezi bine bugetul de marketing si in ce metode de promovare merita sa investesti?

Daca ai raspuns „da” la oricare din aceste intrebari, acest curs este pentru tine!
Vreau produsul cu 30% discount